Boozt-direktør om rekordlav forbrugertillid: "Vi må ikke være naive optimister"

I et svært onlinemarked med mere tilbageholdende og bekymrede forbrugere har Boozt formået at øge størrelsen af kundernes ordrer med 6,2 pct. ”Klassiske købmandsdyder” skal sikre fortsat vækst, siger topchef.
Den islandsk-fødte tidligere Brøndby-direktør Hermann Haraldsson er fortsat positivt stemt for fremtiden for Boozt, som han har stået i spidsen for siden 2010. | Foto: Boozt/Pr
Den islandsk-fødte tidligere Brøndby-direktør Hermann Haraldsson er fortsat positivt stemt for fremtiden for Boozt, som han har stået i spidsen for siden 2010. | Foto: Boozt/Pr

Det er den ”klassiske stormagasin-model”, der får Boozts omsætning til at fortsætte med at vokse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også