DetailWatch

Boozt-direktør om rekordlav forbrugertillid: "Vi må ikke være naive optimister"

I et svært onlinemarked med mere tilbageholdende og bekymrede forbrugere har Boozt formået at øge størrelsen af kundernes ordrer med 6,2 pct. ”Klassiske købmandsdyder” skal sikre fortsat vækst, siger topchef.

Den islandsk-fødte tidligere Brøndby-direktør Hermann Haraldsson er fortsat positivt stemt for fremtiden for Boozt, som han har stået i spidsen for siden 2010. | Foto: Boozt/Pr

Det er den ”klassiske stormagasin-model”, der får Boozts omsætning til at fortsætte med at vokse.

I et netop offentliggjort halvårsregnskab for 2022 er modekoncernens omsætning i det første halvår vokset med knap 14 pct., mens den isoleret set for andet kvartal er vokset med 5,2 pct. i forhold til samme kvartal i 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs