Dansk modehus opjusterer forventningerne trods recession
Urban Brands, der står bag tøjmærkerne Clean Cut Copenhagen og Fat Moose, fortsætter væksten og opjusterer forventningerne til en trecifret millionomsætning i 2022.
Det danske modehus Urban Brands ser ud til at fortsætte væksten fra 2021 og har opjusteret forventningerne til 2022 til at lyde på en trecifret millionomsætning.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Fransk skønhedsbrand taber fortsat millioner i Danmark
For abonnenter