DetailWatch

Dansk modehus opjusterer forventningerne trods recession

Urban Brands, der står bag tøjmærkerne Clean Cut Copenhagen og Fat Moose, fortsætter væksten og opjusterer forventningerne til en trecifret millionomsætning i 2022.

Foto: Urban Brands/Pr

Det danske modehus Urban Brands ser ud til at fortsætte væksten fra 2021 og har opjusteret forventningerne til 2022 til at lyde på en trecifret millionomsætning.

Det meddeler virksomheden i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs