Lakrids by Bülow løfter sløret for ny kommerciel organisationsstruktur

Det danske gourmetlakridsbrand henter en ny profil ind som kommerciel direktør i et nyt setup, der har til formål at styrke brandet og få det til at vokse internationalt.
Martin Lyngaa Simonsen kommer med stor erfaring fra omnichannel fra en stilling i Implement Consulting Group. Han skal nu stå i spidsen for det nye kommercielle setup Lakrids by Bülow. | Foto: Pr
Martin Lyngaa Simonsen kommer med stor erfaring fra omnichannel fra en stilling i Implement Consulting Group. Han skal nu stå i spidsen for det nye kommercielle setup Lakrids by Bülow. | Foto: Pr

Lakrids by Bülow styrker den kommercielle organisationsstruktur med målsætningen om at lægge yderligere på den udenlandske ekspansion, virksomheden i øjeblikket har gang i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også