DetailWatch

Jysk når historisk milepæl i B2B-salg

For første gang har Jysk nået et Business to Business-salg på 1 mia. kr. efter et øget fokus på at opdyrke den del af forretningen i de seneste år.

Milepælen er nået to måneder før afslutningen på Jysks regnskabsår 2021/22. | Foto: Pr

Den danske senge- og møbelkoncern Jysk har i de seneste år haft fokus på at få foden inden for på et nyt kæmpemarked for koncernen og udvide Business to Business (B2B)-delen af forretningen, der nu runder et skarpt hjørne.

Tirsdag passerede Jysk for første gang 1 mia. kr. i B2B-omsætning på tværs af alle lande, koncernen har aktiviteter i, indenfor et regnskabsår. Milepælen er nået to måneder før, Jysks regnskabsår 2021/22 slutter til august, skriver koncernen i en meddelelse. Hvordan indtjeningen ligger i B2B-benet, fremgår dog ikke.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs