DetailWatch

Medie: Ecco-boykot breder sig på socialt medie

På Twitter breder hashtagget #boycottecco sig, skriver Berlingske. Ecco er en af de virksomheder, der har valgt at fortsætte sine aktiviteter i Rusland.

Adm. direktør i Ecco, Panos Mytaros. | Foto: PR/Ecco

Skoproducenten Ecco er en af de danske virksomheder, der har valgt at blive i Rusland trods landets krig i Ukraine. Men nu breder kritikken af virksomheden sig ifølge Berlingske på det sociale medie Twitter.

Det er bl.a. den estiske politiker og tidligere chef for landets efterretningstjenester, Eerik-Niiles Kross , der har udbredt budskabet til sine knap 54.000 følgere. Han skriver samtidig: ”Slagterne i Butja går i Ecco-sko. Du burde ikke.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs