Medie: Ecco-boykot breder sig på socialt medie

På Twitter breder hashtagget #boycottecco sig, skriver Berlingske. Ecco er en af de virksomheder, der har valgt at fortsætte sine aktiviteter i Rusland.
Adm. direktør i Ecco, Panos Mytaros. | Foto: PR/Ecco
Adm. direktør i Ecco, Panos Mytaros. | Foto: PR/Ecco

Skoproducenten Ecco er en af de danske virksomheder, der har valgt at blive i Rusland trods landets krig i Ukraine. Men nu breder kritikken af virksomheden sig ifølge Berlingske på det sociale medie Twitter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også