DetailWatch

Branchechef: Opbremsning i forbruget kan booste billigere mærker i tøj- og modebranchen

Mens forbruget er faldende og priserne stigende, forventer direktør i Dansk Mode og Tekstil vækst hos de billigere mærker. Det samme gør topchef i onlinevirksomheden Boozt.

Adm. direktør i Boozt, Hermann Haraldsson, spår vækst i outletsegmentet i år trods opbremsning i det generelle forbrug. | Foto: Boozt/PR

Salget i tøj- og modebranchen er bl.a. grundet inflation for nedadgående, fortæller direktør i brancheorganisationen Dansk Mode og Tekstil, Thomas Klausen, til Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede