Branchechef: Opbremsning i forbruget kan booste billigere mærker i tøj- og modebranchen

Mens forbruget er faldende og priserne stigende, forventer direktør i Dansk Mode og Tekstil vækst hos de billigere mærker. Det samme gør topchef i onlinevirksomheden Boozt.
Adm. direktør i Boozt, Hermann Haraldsson, spår vækst i outletsegmentet i år trods opbremsning i det generelle forbrug. | Foto: Boozt/PR
Adm. direktør i Boozt, Hermann Haraldsson, spår vækst i outletsegmentet i år trods opbremsning i det generelle forbrug. | Foto: Boozt/PR

Salget i tøj- og modebranchen er bl.a. grundet inflation for nedadgående, fortæller direktør i brancheorganisationen Dansk Mode og Tekstil, Thomas Klausen, til Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også