"Den største fejl er at man undervurderer den lokale konkurrence"

TEMA: E-eksport: Det kræver respekt for lokale konkurrenter og stor tilpasningsevne, hvis danske netbutikker skal have succes med at rykke til udlandet, lyder det fra selskab, der har specialiseret sig i at hjælpe webshops ud over de danske grænser.
Max Riis Christensen er adm. direktør i Makesyoulocal, som han var med til at stifte i 2010. | Foto: Makesyoulocal/PR
Max Riis Christensen er adm. direktør i Makesyoulocal, som han var med til at stifte i 2010. | Foto: Makesyoulocal/PR

Hvis man spørger Dansk Erhverv og Dansk Industri, gemmer der sig et stort potentiale for danske virksomheder, hvis de kaster sig over onlinesalg i udlandet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også