DetailWatch

Egmont-topchef: "Fokus er primært på Norden"

Omsætningen i Egmonts e-commerce forretning gik sidste år fra fire til 5,7 mia. kr. Området er et af fem vækstben i Egmont, men ekspansion ud over det nordiske marked står ikke lige for, siger topchef.

Steffen Kragh, topchef i Egmont-koncernen, præsenterede tirsdag regnskab for 2021, hvor e-commerce aktiviterne var med til at løfte omsætningen | Foto: PR/Egmont

Landets største mediekoncern Egmont er også ved at blive en betydelig spiller på det nordiske e-commerce marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også